Tuesday, March 15, 2011

Friendship?

"朋友''这两个变的好陌生

朋友有很多''对你好的,出卖你的,搬弄是非的,颠倒是非的..........................."


对你好的朋友/真心朋友,

他们会无时无刻关心你,

当你生病会问候你,

当你需要帮助时总是会伸出援手的帮助你.........

绝不埋怨


真心朋友没几个

但我只想要一个可以聆听我的心事

分享我所有的东西

不管是快乐

不管是悲伤

不管是苦难

都会想当我的听众,

都会在我苦难时伸出援手........



A friend give hope when life is low,
A friend is place when u have nowhere to go,
A friend is honest,
A friend is true,
A friend is precious,
and that
my friend is you.
Update by: Chloe Mei Sin



2 comments:

  1. meisin♥
    we are friends forever^^

    ReplyDelete
  2. I will always be the one...^^
    even im not the one...hahahaha
    (shi yuan)

    ReplyDelete